החלפות והחזרות
אם קניתם באתר ומסיבה כלשהי אתם מעוניינים להחזיר או להחליף את הפריט שנרכש, תוכלו לגשת לכל אחד מסניפי כותון אבניו ולהחזיר את הפריט:
• ניתן להחזיר פריטים באריזתם המקורית בלבד.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו במבצעי סוף עונה.
• לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה (סט מצעים, למשל), אלא את הערכה כולה.
• לא ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באחת מהחנויות שלנו או ברשתות המוכרות את המוצרים שלנו. במקרים אלה, אנא פנו לחנות או לרשת ממנה רכשתם.
החזר כספי יבוצע עד 7 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט
כיצד ניתן להחזיר או להחליף מוצר?
לצורך החזרה או החלפה של פריטים אנא וודאו כי ברשותכם הוכחת קנייה ( אישור הזמנה או חשבונית ) של המוצר, שלא נעשה שימוש בפריט, שלא עבר כביסה ושמחוברת אליו התווית המקורית, ולהגיע עם הוכחת קנייה והפריט עצמו לאחד מסניפי כותון אבניו עד 14 יום מיום קבלת החבילה, או לחילופין לפנות לשירות לקוחות שלנו ולתאם שליחות עד הבית (בעלות).
לבירור החנות הקרובה אליכם, לחצו כאן
אם המוצר עומד בקריטריונים להחזרה, תוכלו לקבל זיכוי כספי בסכום הפריט שנרכש (לא כולל דמי משלוח), או זיכוי למימוש באתר או בסניפי כותון אבניו, או להחליפו בפריט אחר.
מה עושים במוצר שהגיע פגום?
יש לבדוק את תקינות המוצרים לפני פתיחתם, שימוש או כביסה.
אנו מעניקים למוצרינו אחריות של חודשיים. אם הבחנתם בפגם כלשהו במוצר ששלחנו, נבקשכם לשלוח אלינו צילום באמצעות מייל שירות הלקוחות הנמצא בצור קשר של הפגם בתוספת הוכחת קנייה ומספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם. האחריות אינה חלה במקרים בהם הפגם הוא תוצאה של שימוש או טיפול לא סביר במוצר.
מה עושים אם בחבילה חסר פריט אותו הזמנתם ועליו שילם
ראשית, קבלו את התנצלותנו. אם חסר פריט מסוים בחבילה שקיבלתם, נוכל לשלוח אליכם את הפריט החסר או לזכותכם, על פי החלטתכם.
לשם כך, פנו בבקשה לשירות הלקוחות שלנו:
- בוואטספ 0545757425
- או במייל info@ironi.co.il